VII Zwrot Towaru
1. W terminie do 14 dni od dnia, w którym Kupujący prześle oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar na adres WIMA Sp. j. Józefczyk Szpunar 37-100 Łańcut Sonina 502
2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki (zabezpieczenia) oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru należy dokładne zabezpieczenie przesyłkę aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w trakcie transportu.
4. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanej rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
5. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie użyto w pierwotnej transakcji zakupu towaru, chyba że w sposób wyraźny Kupujący złoży inną dyspozycję. Zwrot dokonanych przez płatności zostanie dokonany niezwłocznie, w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4. Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
DRUK ODSTĄPIENIA OD UMOWY (PDF)
DRUK ZGŁOSZENIA REKLAMACJI (PDF)
VIII Zgłaszanie reklamacji
1. Zgłoszenie reklamacji zakupionych towarów należy wysłać pocztą na adres : WIMA Sp. j. Józefczyk Szpunar 37-100 Łańcut Sonina 502 lub przesłać na adres e-mail: wima@wima-tools.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Sprzedawcy: Wima Sp. j. Józefczyk Szpunar 37-100 Łańcut Sonina 502
2. Reklamację można zgłosić na formularzu udostępnionym przez Sprzedawcę jednakże w każdym przypadku powinna ona zawierać dane osobowe i kontaktowe Kupującego, numer dokumętu zakupu, opis usterki i żądanie reklamacyjne.
3. Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.
5. Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
SZCZEGÓŁOWY REGULAMIN KLIKNIJ : TUTAJ