Regulamin
Obowiązek informacyjny na podstawie art. 13 RODO
Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem Pani/Pana danych osobowych czyli podmiotem, który decyduje o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe jest Wima Sp. j. Józefczyk Szpunar.
Adresem siedziby Spółki jest:
Sonina 502,
37-100 Łańcut
Wszelkie pytania, wnioski i sugestie odnoszące się do ochrony Państwa prywatności, w szczególności danych osobowych prosimy zgłaszać:
- listownie, na adres siedziby;
- e-mailowo, na adres wima@wima-tools.pl;
- telefonicznie pod numerem (+48)797295265;
W jaki sposób weszliśmy w posiadanie Twoich danych?
Otrzymaliśmy je od Ciebie:
- podczas zakładania przez Ciebie konta w naszym sklepie internetowym,
- podczas składania zamówienia za pomocą różnych serwisów internetowych, gdzie zamieszczone są nasze oferty sprzedaży (allegro.pl, kuplokalnie.pl, sprzedajemy.pl, olx.pl, ceneo.pl),
- podczas zamówienia składanego przez Ciebie telefonicznie.
Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?
Dane osobowe zbierane są w następującym celu:
- wykonanie umowy sprzedaży,
- realizacja obowiązków i uprawnień wynikających z przepisów prawa, które wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych,
- obsługi reklamacji,
- dochodzenie roszczeń,
- kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług,
- dopasowania treści stron i tematyki materiałów do Twoich zainteresowań,
- zapewnienia większego bezpieczeństwa podczas korzystania z naszego serwisu internetowego,
- pokazywania Ci reklam dopasowanych do Twoich potrzeb i zainteresowań,
- prowadzenia statystyki, służącej do ciągłego doskonalenia naszych usług.
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?
Przetwarzanie danych naszych klientów w celach marketingowych oraz w celach analitycznych odbywa się wyłącznie na podstawie ich dobrowolnej zgody, która jest wyrażana poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”, dostępnego podczas zakładania konta w naszym sklepie internetowym, bądź akceptację regulaminu obowiązującego klientów dokonujących zakupu na naszym koncie w serwisie www.allegro.pl. Powyższa zgoda jest niezbędna, ponieważ jej brak uniemożliwia nam przetwarzanie danych osobowych klientów a przez to świadczenie usług sprzedaży wobec nich.
Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów przetwarzamy w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez Klientów zezwolenia oraz wymogami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.).
Czy masz obowiązek przekazać nam swoje dane osobowe?
Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby wykonać zawartą z Tobą umowę, a tym samym móc świadczyć Ci usługę:
- imię i nazwisko,
- adres zamieszkania,
- numer telefonu,
- adres email,
- login.
Jeśli nie podasz nam tych danych osobowych, nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy i tym samym nie będziesz mógł korzystać z naszych usług. Możemy wymagać od Ciebie podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych (jeżeli wymagają tego przepisy prawa).
Oprócz powyższych przypadków podanie Twoich danych jest dobrowolne.
W jaki sposób przechowujemy Twoje dane?
Dane osobowe Klientów przechowujemy na serwerach zapewniających ich pełne bezpieczeństwo do którego dokładamy wszelkich starań. Dostęp do bazy danych posiadają jedynie nasi uprawnieni pracownicy.
Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
Twoje dane osobowe będziemy przechowywać przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:
- przygotowania i wykonania umowy,
- realizowania, zapisywania i monitorowania zamówień i płatności,
- tworzenia i zarządzania Twoim kontem w naszym serwisie,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
- realizowania reklamacji, zwrotów, udzielania rabatów,
- zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
- marketingu bezpośredniego,
Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzanych Twoich danych?
Każdy Klient, który przekazuje nam swoje dane osobowe ma pełną możliwość dostępu do swoich danych w celu ich weryfikacji lub modyfikacji. Ma też prawo do wniesienia o:
ograniczenie przetwarzania (na zasadach art.18 RODO), przeniesienie swoich danych (na zasadach art.20 RODO).
Może także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych i zażądać ich usunięcia (na zasadach art.17 RODO).
Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
Dane osobowe klientów są przekazywane:
- podmiotom obsługującym nasze systemy teleinformatyczne,
- podmiotom świadczącym nam usługi doradcze, kadrowe, usługi rachunkowe, pomoc prawną, podatkową,
- firmom pocztowym i kurierskim,
- organom państwowym na zasadach przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa,
- podmiotom zajmującym się działalnością płatniczą – w celu realizacji płatności od Ciebie lub na Twoją rzecz,
W innych przypadkach sklep nie przekazuje, nie sprzedaje ani nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów osobom trzecim, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta albo na żądanie uprawnionych na podstawie prawa organów państwa w związku z toczącymi się postępowaniami.
Czy Twoje dane osobowe będą przetwarzane automatycznie lub profilowane?
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie będzie to jednak miało wobec Ciebie skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na Twoją sytuację. Wykonywane przez nas przetwarzanie automatyczne jest wykorzystywane do oceny informacji o Tobie, w szczególności do analizy lub prognozy Twoich zainteresowań lub osobistych preferencji odnośnie zakupów w naszym sklepie.
Twoje dane osobowe nie będą profilowane.
Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.
Czy przekazujemy Twoje dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (do państw trzecich)?
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Prawo wniesienia skargi.
Przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, czyli
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Stawki 2
00-193 Warszawa
tel. 22 531 03 00
fax. 22 531 03 01
e-mail: kancelaria@puodo.gov.pl
Dane przetwarzane podczas przeglądania i obsługi stron internetowych z naszymi ofertami
Przy wejściu przez na stronę naszego sklepu (dalej Stronę) rozpoczyna się przetwarzanie danych osobowych, które otrzymujemy automatycznie od urządzeń, z których korzystasz, aby wejść na Stronę, czyli: adres IP, lokalizację oraz czas. Oprócz tych danych osobowych przetwarzamy także inne dane osobowe podawane przez Ciebie podczas interakcji z funkcjonalnościami Strony, np. podczas wypełniania formularzy kontaktowych, rejestracji konta użytkownika, logowania się na konto użytkownika lub umieszczania komentarzy/recenzji na Stronie.
Podawanie danych przy zawieraniu umowy nie jest obowiązkowe, niemniej jednak niezbędne do przeglądania i korzystania przez Ciebie ze Strony i jej funkcjonalności.
Pliki cookies
Nasz Sklep posługuje się również tzw. plikami cookies (ciasteczka). Pliki te są zapisywane na komputerze Klienta przez nasz serwer i dostarczają danych statystycznych o aktywności Klienta, w celu dobrania naszej oferty do jego indywidualnych potrzeb i gustów. Klient w każdej chwili może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania cookies, choć musi mieć świadomość, że w niektórych przypadkach odłączenie tych plików może wpłynąć na utrudnienia w korzystaniu z oferty naszego Sklepu. Pliki cookies zapisywane na komputerze Klienta przechowują informacje na temat:
- sesji Użytkownika,
- ostatnio oglądanych produktów,
- oddania głosu w ankiecie.
Pragniemy zwrócić Państwa uwagę, że jeżeli na stronie internetowej naszego Sklepu zamieszczamy linki prowadzące do innych, nieadministrowanych przez nas stron internetowych, to nie możemy odpowiadać ani za zawartość tychże stron, ani za stopień ochrony prywatności realizowany przez administratorów tych stron. Podejmując decyzję o przejściu na takie strony, Klient czyni to na własną odpowiedzialność. Zachęcamy przy okazji do zapoznania się z polityką prywatności realizowaną przez te strony, zanim Klient udostępni im swoje dane osobowe.
Materiały reklamowo - promocyjne wysyłamy Klientom jedynie wówczas, gdy wyrazili na to zgodę. Dotyczy to w szczególności newslettera wysyłanego Klientowi, jeżeli potwierdzi wyraźnie wskazanego przez nas linka zawierającego akceptację na otrzymywanie newslettera o aktualnych promocjach, rabatach i nowościach w naszym Sklepie. Materiały te dotyczą wyłącznie oferty naszego Sklepu.
Ogólne warunki sprzedaży internetowej
I. Ogólne warunki sprzedaży
Niniejsze ogólne warunki sprzedaży stanowią integralną część umowy sprzedaży zawieranych pomiędzy firmą WIMA Sp. j. Józefczyk Szpunar z siedzibą w Soninie numer lokalu 502, reprezentowanej przez sklep http://www.wima-tools.pl (dalej zwaną - Sprzedawcą), a nabywcami oferowanych przez nią towarów (dalej zwanymi - Kupującymi), o ile umowa nie stanowi inaczej.
Dane informacyjne sprzedającego:
Firma: WIMA Sp. j. Józefczyk Szpunar
Adres przedsiębiorstwa:37-100 Łańcut Sonina 502
Adres poczty elektronicznej: wima@wima-tools.pl
Numer telefonu: (+48) 797295265, (+48) 500048753
Towary znajdujące się w ofercie Sprzedawcy są rzeczami nowymi wolnymi od wad.
Ogólne warunki sprzedaży są opublikowane przez Sprzedawcę na stronie internetowej www.wima-tools.pl przy każdym oferowanym do sprzedaży towarze, co jest równoznaczne z udostępnieniem warunków Kupującemu przed zawarciem Umowy. Osobą biorąca udział w aukcjach Sprzedawcy akceptuje warunki regulaminu sklepu wima-tools.pl.
Zgłoszenie oferty kupna przez Użytkownika i każde kolejne postąpienie w aukcji jest prawnie wiążące i nie może być wycofane przez Kupującego.
Kupujący powinien nie składać ofert lekkomyślnie, omyłkowo oraz bez zapoznania się z regulaminami i przepisami polskiego prawa.
Sprzedaż następuje po skorzystaniu z opcji ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE lub na podstawie decyzji Sprzedającego. Skorzystanie z opcji ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE jest równoznaczne z Obowiązkiem Zapłaty zaoferowanej przez Kupującego ceny.
II. Zawarcie Umowy
Zawarcie umowy pomiędzy Sprzedającym a kupującym następuje z chwilą skorzystającym z opcji ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE, o czym Sprzedający jest automatycznie powiadamiany
Sprzedający i Kupujący powinni nawiązać kontakt nie później niż w terminie 7 dni od złożenia zamówienia, a w przypadku braku odpowiedzi ze strony Kupującego w tym terminie, Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży.
Informacje, o których mowa w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, będą przesyłane Kupującemu na jego adres e-mail wskazany Sprzedawcy podczas składania zamówienia w wiadomości e-mail wysłanej przez Sprzedającego po nawiązaniu kontaktu.
Umowa zostaje zrealizowana po potwierdzeniu jej przez Kupującego i wskazaniu, poprzez formularz dostawy i płatności adresu, na który przedmiot sprzedaży należy przesłać. Nie wypełnienie formularza, może opóźnić realizację wysyłki.
Realizacja zamówienia jest dokonywana przez WIMA Sp. j. Józefczyk Szpunar, która wysyła zamówienia do klienta.
Zakupiony Towar jest dostarczany Kupującemu przez Sprzedawcę wraz
z dokumentem potwierdzającym zawarcie umowy sprzedaży, to jest Paragonem imiennym lub fakturą VAT .
III. Cena i warunki płatności
Cena, za którą ma nastąpić sprzedaż jest ceną brutto, nie zawiera kosztów przesyłki towaru do Kupującego, które są podawane oddzielnie przez Sprzedawca.
Zapłata ceny następuje za zaliczeniem pocztowym (pobranie), przelewem na konto Sprzedającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dania zawarcia umowy. Momentem zapłaty jest odciążenie rachunku bankowego Sprzedawcy.
W przypadku płatności realizowanej przelewem lub wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy, na poleceniu przelewu należy umieścić w tytule przelewu (nazwę przedmiotu),imię nazwisko kupującego. Zapłata następuje na rachunek bankowy o numerze 68 1020 4391 0000 6302 0174 3806
W przypadku braku zapłaty w terminie 7 dni od zakończenia aukcji i potwierdzenia zakupu przez Kupującego, Sprzedający przestaje być związany ofertą Kupującego a transakcja jest anulowana.
IV. Warunki dostawy
Wysyłka towaru przez Kupującego nastąpi po uprzednim wskazaniem adresu do doręczeń za pośrednictwem Dostawcy i zostanie zrealizowana w terminie do 2 dni roboczych w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem lub 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy w przypadku wyboru formy płatności innej niż za pobraniem. Do czasu realizacji Zamówienia nie wlicza się sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
Miejscem wydania towarów jest magazyn Sprzedawcy.
Wydanie towaru zostanie dokonane z chwilą, kiedy Sprzedawca powierzył towar przewoźnikowi, w celu dostarczenia go Kupującemu.
Koszty przesyłki ponosi Kupujący, z wyłączeniem przedmiotów z przesyłką bezpłatną, której koszty ponosi Sprzedawca.
Kupujący zobowiązany jest zbadać stan przesyłki niezwłocznie po jej otrzymaniu. Jeżeli kupujący stwierdzi uszkodzenia opakowania jest zobowiązany zgłosić to przewoźnikowi.
V. Gwarancja
Oferowany towar posiada gwarancja wynoszącą od 30 do 360 dni
Gwarancją objęte są wady materiałowe oraz wady wynikające z wad konstrukcji. Wady powstałe na skutek normalnego zużycia towaru lub w wyniku jego nieprawidłowego eksploatowania nie podlegają gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje :
- wad wynikających z normalnego zużycia części wyrobu takich jak : uszczelki, okładziny ścierne, paski napędowe, bezpieczniki, żarówki, płyny i środki smarujące, ostrza noży, brzeszczoty pił, akumulatory, szczotki silników itp.
-uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania, niezgodnego z przeznaczeniem, powodującego przeciążenie, lub niewłaściwej konserwacji i przechowywania
-napraw polegających na regulacji, czyszczeniu, smarowaniu, wymianie filtrów, szczotek, płynów itp.
-uszkodzeń powstałych w wyniku zaniedbania obowiązku natychmiastowego zgłoszenia dostrzeżonej usterki
-uszkodzeń powstałych w wyniku zamontowania niewłaściwych części , filtrów , użyciu niewłaściwych smarów itp.
-wad powstałych na skutek nieprawidłowego napięcia zasilającego , uderzenia pioruna , pożaru , powodzi lub też innych czynników zewnętrznych,
-uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego transportu ( tu reklamacje należy kierować do dostawcy),
-uszkodzeń opakowania ( na przykład : pudła, torby , kasety , walizki ) oraz dodatków i gratisów.
Reklamacje z tytułu gwarancji udzielonej przez Sprzedawcę należy zgłosić niezwłocznie po wykryciu wady Reklamacje na piśmie należy przesłać na adres Sprzedawcy na własny koszt.
Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać kopie rachunku zakupu lub dokumentu potwierdzającego sprzedaż, wystawionego przez Sprzedawcę.
Kupujący obowiązany jest odesłać wadliwy towar dopiero po otrzymaniu od Sprzedawcy instrukcji dotyczących sposobu wysyłki i miejsca, do którego ma być przesłany.
Kupującemu w przypadku stwierdzenia wad objętych gwarancją przysługuje uprawnienie polegają na żądaniu usunięcia wad lub wymianie towaru na towar wolny od wad.
Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady towaru z tytułu udzielonej gwarancji ogranicza się do wskazanych powyżej obowiązków.
Dokonanie napraw samowolnych lub poza wskazanymi punktami serwisowymi powoduje utratę uprawnień z tytułu gwarancji. Reklamowany wyrób powinien zostać uprzednio oczyszczony. Serwis może odmówić przyjęcia do naprawy wyrobu nieczyszczonego lub oczyścić go na koszt zgłaszającego reklamację.
Jeśli zakupiony wyrób jest przeznaczony wyłącznie dla majsterkowiczów oraz do użytku domowego Gwarancja nie będzie uwzględniona jeśli zostanie on wykorzystany do prac profesjonalnych lub zarobkowych oraz ciągłej pracy wyrobu mogącej doprowadzić do jego przeciążenia.
W przypadku 24 miesięcznej gwarancji na urządzenia spalinowe jest niezbędny przegląd techniczny który należy wykonać po upływie 10 miesięcy od daty zakupu i nie później niż przed upływem 12 miesiąca od daty zakupu. Przegląd odbywa się w naszym serwisie bezpłatnie klient ponosi koszt dostarczenia i odesłania urządzenia do klienta. Niewykonanie przeglądu będzie skutkowało anulowaniem gwarancji.
Reklamowany produkt musi być kompletny, podanie opisu usterki wraz z adresem i telefonem klienta znacznie przyśpieszy proces reklamacji i w przypadku jej uznania pozwoli odesłać nam reklamowany produkt pod wskazany adres. Bardzo prosimy o poprawne zabezpieczenie przesyłki by nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
Nie odbieramy wysyłek "za pobraniem" i nie ponosimy kosztów wysyłek poniesionych przez klienta bez uzgodnienia z naszym konsultantem. Wszystkie reklamowane produkty kupujący dostarcza na własny koszt do miejsca wyznaczonego przez sprzedawcę.
VI. Prawo odstąpienia od Umowy
1. Z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej, Kupujący, który jest konsumentem, może zwrócić Sprzedającemu zakupiony towar bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Uprawnienie to Klient może zrealizować w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Do zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy w trybie wskazanym w niniejszym ustępie, Kupujący jest zobowiązany do zwrotu towaru Sprzedawcy w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zgodnie ze wskazaną przez Sprzedającego procedurą.
2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, umowę sprzedaży towaru uznaje się za niezawartą.
3.Bezpośrednie koszty zwrotu zakupionego towaru ponosi Kupujący. Sprzedawca ponosi koszty zwrotu wyłącznie w przypadku uprzedniego wyrażenia przez Sprzedawcę zgody na poniesienie innych niż bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m. in. w osobą odniesieniu do umów:
a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
5. W sytuacji, gdy Kupujący wykonuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia przez Sprzedawcę usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, Kupujący będzie zobowiązany do zapłacenia za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od tejże umowy.
6. Sprzedawca zwraca Kupującemu należność za odesłany przez niego towar
w ciągu 14 dni, licząc od dnia doręczenia Sprzedającemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towarów. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do czasu otrzymania z powrotem zwracanego towaru lub dostarczenia przez Kupującego dowodu odesłania zwracanych towarów.
7. Odstąpienie od umowy sprzedaży Towaru może zostać dokonane poprzez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru dostępnego na stronie internetowej.
VII Zwrot Towaru
1. W terminie do 14 dni od dnia, w którym Kupujący prześle oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar na adres WIMA Sp.j. J Józefczyk Szpunar 37-125 Czarna, Czarna 825
2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki (zabezpieczenia) oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru należy dokładne zabezpieczenie przesyłkę aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w trakcie transportu.
4. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanej rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
5. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie użyto w pierwotnej transakcji zakupu towaru, chyba że w sposób wyraźny Kupujący złoży inną dyspozycję. Zwrot dokonanych przez płatności zostanie dokonany niezwłocznie, w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4. Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
VIII Zgłaszanie reklamacji
1. Zgłoszenie reklamacji zakupionych towarów należy wysłać pocztą na adres : WIMA Sp. j. Józefczyk Szpunar 37-100 Łańcut Sonina 502 lub przesłać na adres e-mail: wima@wima-tools.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Sprzedawcy: Wima Sp.J .Józefczyk Szpunar (magazyn Czarna) 37-125 Czarna, Czarna 825
2. Reklamację można zgłosić na formularzu udostępnionym przez Sprzedawcę jednakże w każdym przypadku powinna ona zawierać dane osobowe i kontaktowe Kupującego, numer dokumentu zakupu, opis usterki i żądanie reklamacyjne.
3. Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.
5. Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
IX. Postanowienia końcowe
We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszym regulaminie sprzedaży zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Postanowienia niniejszego regulaminu nie naruszają praw konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową i należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia na stronie internetowej.
1. OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
1.1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
1.2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym przekazuje dane niezbędne do stworzenia zaproszenia email firmie obsługującej proces ankietowania.Wysyłka ankiet oraz proces zbierania opinii w formularzach jest obsługiwany w pełni przez firmę TrustMate SA z siedzibą Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii TrustMate może ponowić wysyłkę zaproszenia.
1.3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
1.4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
1.5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
1.6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
1.7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
Przydatne linki:
ILE ZAPŁACĘ ZA PRZESYŁKĘ ? SPRAWDŹ: TUTAJ