Reklamacje i zwroty
VII Zwrot Towaru
1. W terminie do 14 dni od dnia, w którym Kupujący prześle oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar na adres WIMA Sp. j. Józefczyk Szpunar 37-125 Czarna, Czarna 825
2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki (zabezpieczenia) oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru należy dokładne zabezpieczenie przesyłkę aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w trakcie transportu.
4. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanej rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
5. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie użyto w pierwotnej transakcji zakupu towaru, chyba że w sposób wyraźny Kupujący złoży inną dyspozycję. Zwrot dokonanych przez płatności zostanie dokonany niezwłocznie, w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4. Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
DRUK ODSTĄPIENIA OD UMOWY (PDF)
DRUK ZGŁOSZENIA REKLAMACJI (PDF)
Możesz nadać paczkę za pośrednictwem platformy wygodne zwroty kliknij: Tutaj
VIII Zgłaszanie reklamacji
1. Zgłoszenie reklamacji zakupionych towarów należy wysłać pocztą na adres : WIMA Sp. j. Józefczyk Szpunar 37-100 Łańcut Sonina 502 lub przesłać na adres e-mail: wima@wima-tools.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Sprzedawcy: Wima Sp. j. Józefczyk Szpunar (magazyn Czarna) 37-125 Czarna, Czarna 825
2. Reklamację można zgłosić na formularzu udostępnionym przez Sprzedawcę jednakże w każdym przypadku powinna ona zawierać dane osobowe i kontaktowe Kupującego, numer dokumętu zakupu, opis usterki i żądanie reklamacyjne.
3. Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.
5. Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
SZCZEGÓŁOWY REGULAMIN KLIKNIJ : TUTAJ