Reklamacje i zwroty

 

VII Zwrot Towaru 

 

1. W terminie do 14 dni od dnia, w którym Kupujący prześle oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar na adres WIMA Sp. j. Józefczyk Szpunar 37-125 Czarna, Czarna 825

2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki (zabezpieczenia) oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru należy dokładne zabezpieczenie przesyłkę aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w trakcie transportu. 

4. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanej rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. 

5. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie użyto w pierwotnej transakcji zakupu towaru, chyba że w sposób wyraźny Kupujący złoży inną dyspozycję. Zwrot dokonanych przez płatności zostanie dokonany niezwłocznie, w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

4.  Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.  

DRUK ODSTĄPIENIA OD UMOWY (PDF)

DRUK ZGŁOSZENIA REKLAMACJI (PDF)

 

 Możesz nadać paczkę za pośrednictwem platformy wygodne zwroty kliknij: Tutaj

VIII Zgłaszanie reklamacji

 

1. Zgłoszenie reklamacji zakupionych towarów należy wysłać pocztą na adres :  WIMA Sp. j.  Józefczyk Szpunar 37-100 Łańcut Sonina 502 lub przesłać na adres     e-mail: wima@wima-tools.pl   lub złożyć osobiście w siedzibie Sprzedawcy: Wima Sp. j. Józefczyk Szpunar (magazyn Czarna) 37-125 Czarna, Czarna 825

2. Reklamację można zgłosić na formularzu udostępnionym przez Sprzedawcę jednakże w każdym przypadku powinna ona zawierać dane osobowe i kontaktowe Kupującego, numer dokumętu zakupu, opis usterki i żądanie reklamacyjne.   

3. Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji. 

O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.

5. Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

 

SZCZEGÓŁOWY REGULAMIN KLIKNIJ : TUTAJ

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl